Buss

Ohh shitt sitter nu och vantar pa en buss som ska ta oss till Koh samet, som kommer ta ett helt dygn, suck.
Nu ska jag fa kanna hur de kanns och va backpacker, men jag ar nog mer en flachpacker haha.
Men de ska nog ga bra, hor av mig sa fort vi kommit fram, da vi fyra ska har fyra dagar tillsammas innan Syrran och Claes aker till Australien, hoppas att de ar sol dar, for har regnar de och regnar de hela tiden skit trisst!, och har ocksa halkat i regnet sa fick ett stort skrapsar pa knat, sa da fick jag anvandning av mina fina plaster som jag fick av jossan. De va ju tur,
nej nu ska jag ga och kopa en strawberry med mycke coconut shake.
Hors snart igen


Bjuder pa en rolig bild pa mig nar jag ska forsoka rocka rockring haha






Kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0