Ingen rolig Onsdag

Hej allehop, igår som ni såg var jag ju och tog spruta för resevaccin.
Runt fyra tiden, efter de gick jag tillbaka på jobbet och helt plötsligt började jag se dåligt på vänster öga, men sen försvann de, åkte hem lite tidigare eftersom jag kände mig lite yr, gick över när jag väl kommit hem och fått i mig lite mat, men direkt efter jag ätit fick jag en dånande huvudvärk, kunde inte röra mig för jag hade så ont, och fick inte heller behålla maten, hu de va hemskt, vet inte om de har med sprutan och göra, men folk säger att de låter som en migränattak, så typiskt när de va så mycke spännande kul på tvn i går jag ville se, Tex Bonde söker fru, får se reprisen Haha
Idag är jag på jobbet och känner mig lite bättre, men känner mig ännu inte helt hundra, hoppas de försvinner snart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0