Julhelgen

Har haft en underbar jul, med fullsmeckat schema hela tiden, så har inte funnits tid att blogga, men här kommer en uppdatering!

Julafton firades hemma vid Mamma, Melwin och Tomas i själsö, med Morbror Anders med familj, och min Alex såklart, Momma och Moffa skulle egentligen också komma men körde inte på grund av vädret de va lite tråkigt:( skulle egentligen åka till Farmor och Farfar också men va somsagt var de storm så jag vågade inte ge mig ut:´(
Fast de blev en liten sväng till kusin Erika som bor väldigt nära, där min bästa Jossan och Nicklas va, och moster Lena och Bert, så dom fick jag träffa på självaste julkafton och de va mycke trevligt, åt Erikas goda rocky road, tror jag åt fyra stycken, haha och spelade massa roliga spel! och Katta och Stefan var ockås med mycke trevligt!

Juldagen blev en riktigt tjohej haha, först var vi hemma vid Åsa och käkade middag och bytte julkpappar, sedan blev de Waller x-mas party på Visby strand, och jag var väldigt i gång vilket ni kommer se på förjande bilder haha! en riktigt rolig kväll med typ 1500 pers hur kul som helst, minde rolig var dagen efter haha!!






En repris från förra året haha

Hela släkten och Adam



Ellinor, Hanna och Lisa fina tjejer

Jag och Elisbeth






Jenifer och Jag


Börjar få mina dans attacer haha= riktigt igång


Ungefär såhär haha




Lisa och Hanna är också igång:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0