Julkalender+Träning+Jacuzzi

Idag gick jag upp kvart över sju för att se på julkalendern med Melwin och Mamma, jag är sjukt morgontrött med de är så himla mysigt och sitta där, när de fortfarande är mörkt ute, med tända ljus på bordet, och se på när Melwin öppnar sina julkalendrar och paket.
Efter de gick jag och la mig igen, och vaknade inte förän elva.
Efter att jag fixat ordning mig och städat lite, åkte jag till stan och fixade lite ärenden, sedan åkte jag hem igen för att hämta träningskläder, och åkte och tränade funktionell moves, as jobbigt, men skit kul, efter träningen va jag och Ellinor kvar och badade jacuzzi underbart!
Nu är jag helt slut så tänkte gå och lägga mig, för imorrn ska jag försöka gå upp tidigt för att se på Melwin när han ska lussa på dagis, sen ska jag jobba hela dagen.
Så nu säger jag Godnatt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0