Sista dagen hemma!

I dag är de sista dagen hemma på ön, och har massor att göra, jobbar till kl ett sen ska jag hem och packa väskan, sedan på helkroppsmassage kl 6, och sedan träffa bästa Natalie och se Änglagård 3! i morrn åker jag till sthlm för att fira nyår med älskade Ammie, Johan, Jossan och Nicklas och hinna säga hejdå till dom, shitt va de pirrar i magen nu, snart ska jag få träffa Syrran åhh va de kommer kännas skönt kommer springa in i hennes armar som lejonet och zebran gör i Madagskar.
Fattar inte att dagen har kommit nu, nu kan jag räkna ner dagarna, snart åker vi på vårat livs äventyr!
Ni alla där hemma får hänga med oss här på bloggen!
Känner mig lite ledsen mitt i allt i hop, för jag vet att jag kommer gråta i morrn när jag ska säga hejdå, allra helst till lille lillebror Melwin och Mamma och Tomas, Pappa och dom kommer jag ju träffa i Thailand.
Men i sommar kommer vi ju hem igen:)
Hejdå älskade släkt, vänner, och familj på Gotland, ses i sommar! kommer sakna er massor massor!!

Puss och Kram E

Bjuder på en rolig bild på mig, Syrran och Claes! snart ska jag äntligen få träffa er! Åh!!!



Kommentarer
Postat av: Moa

Ha en fantastisk resa nu!! Puss å kram!

2010-12-29 @ 15:16:07
URL: http://aliasmissm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0