Stockholm

Nu är jag framme hos Jossan och Niklas, och imorrn ska vi fira nyår med Ammie och Johan, ska bli superkul, var tvungen och komma hit och säga hejdå till dom innan vi drar på Måndag,
Det var riktigt jobbigt och säga hejdå idag, speciellt till Mamma trodde inte jag skulle börja gråta men de gjorde jag, gick liksom inte och hålla tårarna inne. Kommer sakna Mamma, Melwin och Tomas så himla mycke, men nu har vi fixat skype så vi kan prata:)
fick ett jättefint sms av mamma när jag hade åkt.
hon skrev att hon älskar mig och att hon saknade mig redan,
hu jag tycker inte om och säga hejdå, Jag älskar dig Mamma så himla mycke men vi  ses snart igen!


Finaste Mamma





Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du hade en jättebra avslutning på 2010 och tänk vad bra du startar 2011 med ditt livs resa wow....ska bli så spännande att höra om allt när du kommer hem sen..var rädd om dig gumman vi tänker på dig många kramar kusin Erika och alla pojkarna :)

2011-01-01 @ 21:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0