Tidig Fredagmorgon!

Idag gick jag upp kl halv 6, de är sjukt tidigt tycker jag som inte är morgonpigg alls:(,
men går man upp till något kul så gör man de bara, jag åkte med och kollade på lillbror Melwin när han lussade på dagis hur mysigt som helst, och så duktiga och söta dom va!!
Efter dom lussat klart bjöd dagiset på gröt och kaffe, sedan åkte jag hem en sväng, sen var de dax att åka och jobba, hade en kund i dag som frågade mig om jag var syster med Annelie(Mamma) ok att mamma ser ung ut men hur gammal ser då jag ut,?? jag sa nej dotter hehe:) lite pinsamt tror jag de blev för kunden, men mamma blev ju glad haha.
 kommit hem massa från Filippa K idag, och de känns som julafton haha, supermycke fint, speciellt en halsduk som bara stod Emelee på!. Efter jobbet åkte jag hem till Mamma och Melwin och såg idolfinalen, och jag tyckte helt klart att Jay var den värdigaste vinnaren, men jag tyckte Minnah gjorde vinnarlåten bättre.
Jaja nu ska jag sova sjukt trött och jobb i morgon, och jag tror de blir full rulle, jobbar på Herr i morrn, kom och hälsa på mig:)

Godnatt 

E

Melwins lussetåg:)


 

Min fina glittriga halsduk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0