To do list!

Idag är de Söndag, och jag har jobbat 12-4 idag, sen åkte jag och Alex hem till Melwin och lekte lite med han så Mamma och Tomas kunde åka och julhandla lite i lugn och ro. 
Känner mig lite stressad nu, finns så mycke jag måste göra! och de är svårt när man jobbar hela tiden, men de måste jag ju, börjar bli lite smått orolig också för mina pengar, har inte fått mina skattepengar än, och jag behöver verkligen ha dom på kontot innan jag åker! måste ringa och fixa med de i morrn, då är de tredje gången jag ringer till Olso skattekontor, först sa dom att jag kunde maila dom vart jag ville ha in mina pengar, men så fort jag mailat, gick de inte fram, så ringde jag dom igen och fick en annan mailadress och den funkade inte heller:( får bara failuer meddelande tillbaka! så i morrn måste jag ringa dom igen.
Jaja de ordnar nog sig!


Att göra i morrn!
1, Ringa skatteverket!
2, hämta mina skor hos skomakaren
3, hämta mitt tyg
4, köpa julklapp till Melwin och Tomas

Har iaf fixat lite julklappar idag.
Pappa klar
Mamma klar
Syrran klar
Claes klar
Alex klar
Åsa klar
Farmor klar
Jossan klar
Melwin inte klar
Tomas inte klar


Jag vet att jag sagt att jag inte skulle köpa några julklappar, eftersom jag ska resa, men jag kan inte låta bli, jag älskar och ge, och jag har köpt små saker, tycker att alla är värda att i af öppna en julklapp på Julafton, så därför har jag ordnat så alla får de! bra va:)
Jag älskar Jul! och den är kul! Haha






Kommentarer
Postat av: Lisen

Heej! Fy för den där skatteetaten, man blir ju galen! Jag fick hem ett brev där de stod att jag skulle betala 27 000 i restskatt, jag bröt ihop innan jag insåg att dom hade gjort helt fel och så skickade jag in en klagan, nu får jag förhoppningsvis tillbaka lite istället. Ha en underbar resa och God Jul! Kram Lisen

2010-12-20 @ 10:21:50
URL: http://farodota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0