What a day!

Denna dagen började bra, jag tog hand om Melwin medans Mamma var i stan, och skulle handla saker till kundkvällen vi ska ha i morrn. Jag och Melwin åkte hem till Erika och dom tre prinsarna och fikade och åkte pulka! haha de va kul förutom att jag råkade kasta snöboll på Samuel så han blev ledsen opppsss haha:(
men de gick över snabbt, han tog igen de efter kan man säga haha.
Sen runt fem kom mamma och hämtade oss, och jag åkte in till Ellinor för att färga håret, vilket inte alls gick så bra, idag har jag varit grå hårig, påskägg orange gul o dassig, men de slut blev de någorlunda bra, men gud vi var typ klara vid nio på kvällen, ska inte färga mitt hår mer, de går åt skogen varje gång. Ellinor är superduktig men vet inte va de är som händer riktigt, mitt hår har väl en konstigt  uppsugnings kraft som slukar upp färge fel eller nått jag vet inte, är glad att de är kvar iaf så mycke som vi färgat de i dag.!
Vi får se va folk säger om mitt hår i morrn, jaja nu ska jag sova ska upp och se julkalendern med Melwin i morrn!
God natt


Här kommer lite bilder från i dag (dock inte på mina 20 olika hårfärger)




Joel och Samuel har varit vid frisören, vistt blev dom snygga:)


Fina kusin Erika påväg till pulkabacken:)



Mewin o erika


Sötaste ungen jag någonsin skådat! en sånn fin liten fis ska jag med ha och han är ju så snäll fina fina Simon:)





Samuel och Joel tyckte min faceshake på mobilen va så himla rolig, en sånn ska jag ha när jag blir vuxen sa Joel. haha så här snygga blev dom:)


Joel


Samuel


Dehär vet jag inte vem de va faktiskt?

Kommentarer
Postat av: kusin Erika

hahahaha var rolig du är. Ja det var verkligen en mysig eftermiddag igår men det är det ju alltid med dig!!!! måste få se hur du ser ut i håret kom hit!!! kram fina fina du!!!

2010-12-02 @ 11:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0