Framme i Koh Samui

Halloj alla, nu har vi antligen kommit i vag, efter en laang resa med massa olika flyg kom vi fram i gar natt hit till Koh samui, efter att ha fatt mail fran claes att vi skulle ta taxi fran koh samui flygplats till lamai subway? varken jag och alex fattade va de va, och nar vi fragade taxichafforen fattade inte han heller, jag tankte subway de ar val tagstation eller natt, alex sa de kankse ar en gata? efter en tag kom vi pa att de finns ett macka stalle som heter subway, och dit gick vi och dar satt claes, och sedan fick jag syn pa syster och vi sprang in i varandras armar underbart!  fick antligen traffa min alskade syster och claes, som jag inte traffat pa 6 manader sjuukt!
vi satt uppe hela natten och pratade, hade mycke och ta igen kan man saga!
sedan hade vi en liten julklappsutdelning, och drack en massa Singa mm, de har ar livet:)
Idag vaknade jag och Alex kl tolv, vi va sa himla trotta efter allt resande, men de gjorde inte sa mycke for de har regnat hela dagen, sa har inte hunnit fa nagon sol alls, men de hinner vi ju, sa idag har jag och syrran varit lite pa shopping runda och syrran har haft en liten prutningskurs med mig haha, i morrn kommer pappa, Asa, Farmor Ellinor Timander och Lisa! sa morrn blir de 30 ars fest! tjoohoo
Ellinor Timander 30 ar:)


Jag och Alex pa flyget


Vi akte med flygbolaget quatar, dar man kunde se jattemanga bra filmer och spela spel, jag sag pa den nya twilight eclipse. Och drack ett glas vin:)







Finaste ni!!


Jag fick en jattefin Mulberry vaska av syrran och Claes.


Har sitter vi utanfor varat hotell och myser, bruningarna och vitalex haha (vi har lite och ta igen:)


Kommentarer
Postat av: Josefin the best! :)

Ha haaa förlåt om jag säger det men ni har liiiite bruuun färg att ta igen tycker jag! hahahaha :) sötnosar! Faaan vad jag redan saknar dej! Vill att du ska vara här :) Eller jag vill vara DÄÄÄÄR!!!! Shit vad avis jag är! Hälsa min bror om du ser honom någonstans :) he hee! Puss på dej! Du är bästa!

2011-01-07 @ 15:23:50
URL: http://josefinmemalinelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0