Koh Samet

Efter en lang bussresa, som faktiskt gick over forvantan bra, ar vi nu framme i Koh samet, Evelina och Claes sa att detta blir inte kul emelee, dom passar aldrig tiderna och de blir aldrig som dom sager, men denna resa gick galant, fick se nya bra filmer pa bussen och de var okej skona saten, Claes och Evelina kallar mig for bananskal emelee for dom tycker jag har sann tur med allt hela tiden, haha. Nar vi var framme i Bangkok fick vi Taxi direkt till farjan som skulle ta oss hit, och nu ar vi har,
jag kan saga sa har att stranden ar jattefin med vit sand och klart vatten, ocg Solen skiner klar bla himel som Pappa sager, och de va ju de vi ville till, men annars tycker jag inte alls att detta ar mysigt, inga mysiga resturanger eller barer, men an har vi inte sett sa mycke sa vi far val se,
De forsta vi gjorde va och satt oss pa en resturang som serverade oatlig mat, min mat sag ut som en stor spya, fy fan jag smakade inte ens pa de ursch!
nej nu langtar jag till bali, som Evelina snackar om hela tiden, pa bali da, ahh de va som pa bali, och pa bali hahaa som hon i Masjavlar hahaa!
nej finare stallen ska de bli an de har,

hors snart igen

Manga kramar E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0