Tillbaka i Koh Samui

Halloj, har haft tva underbara veckor med Pappa, Asa Farmor Ellinor och Lisa, i gar akte dom hem jattesorligt men sa underbart kul vi har haft och sa himla snabbt de har gatt, nu ar de bara Jag Alex, syrran och Claes kvar.
Vi har hunnit med en massa kul dessa tva veckor, akte bat till en underbar o Koh Tao, som jag skrev om i forra inlagget, dar vi snorklat men hajar och sett hur mycke fantastiska fiskar och sjostjarnor! en helt otrolig upplevelse, vilken fantastisk varld de ar dar nere i havet, Evelina sag till och med en leopard fisk, coolt, Vi akte med en jatte gullig rolig chaffor som heter Shy, och han kallade Evelina och Lisa for Mina och Mesa haha, han var dessutom Martin Stenmarks batchaffor och dom hade kant varandra i 10 ar, Vi sag Martin och hans sota barn varje dag pa stranden, han ar grymt bra,.
Min Alskling har fyllt 24 ar, och fick en ibrahimovic fotbollstroja av mig, som han sa garna ville ha:) och en oljemassage, sedan lekte vi galenpanna hela natten, och gissa vem som var bast jepp Farmor:), Det har blivit mycke fest med min galna dans, en kille kom fram till mig och sa
- I have never ever seen a girl that wild and crazy on the dansfloor haha, gjorde nog av med ratt manga kalorier den kvallen haha.

I forrgar akte vi tillbaka hit till Koh Samui och akte till ett zoo, och sag ett jattehaftigt vattenfall.
Nu ska vi fyra stanna i Koh Samui nagra dagar, sedan aka vidare till Koh samet.
Vi hors snart igen Kram E


Koh Tao
















hjalp haha







Moppetur runt Koh Tao


Brande mig lite forsta dagarna sa fick se ut sa har pa stranden haha




Hajen vi snorklade med










Alsklings fodelsedag
 


Finaste farmor, bast i galenpanna

Claes poserar


Chafforen Shy som var Martin Stenmarks personliga bat chaffor,Martin och hans familj sag vi pa stranden varje dag, han ar grymt bra!


Fest








Kommentarer
Postat av: kusin Erika Perika

Åh vad skönt att ÄNTLIGEN höra från er!! härliga bilder du bjuder på min blir ju lite avis :( här är det kallt kallt och is is ikväll snöar det igen!!! har varit hos mumma och moffa idag dom hälsar så gott till er! Samuel och jel har lärt Simon att när man säger:

-är pappa bäst? så ruskar han på huvudet hahaha

Det är bara det att dom inte lärt honom nicka så när man frågar om Samuel eller Joel är bäst ruskar han oxå på huvudet hahaha..

Han springer nu och klättrar snabbt i trappan.

Annelie och Melvin var här och fikade häromdagen och då bad jag S kolla efter Simon, han är uppe svarade Samuel då och det var han, alldeles själv och spelade PS 2.......dom hade iallafall stängt grinden uppe..tur! sköt om er nu och hälsa syster yster kram från oss alla!!!

2011-01-22 @ 16:40:59
Postat av: Emlan

Ahh gumman va kul och hora fran er, hoppas allt ar bra med er alla, haha nu har jag lagt upp annu mer bilder, du far visa samuel och joel alla djuren, laskigt och sitta med en busig tiger unge haha,

hahaa finaste lilla simon, va stor han kommer va nar jag kommer hem, du far prata om oss sa han inte glommer oss! haha vad sager han om mamma ar bast da? haha hahaha Samuel! ahh va mysigt snart kommer vi hem och da blir de fika med dina goda kakor och bullar mum, kommer langta efter dom.

Ar sa kul och lasa nar du skriver om barnen, du kan val skriva om dom sager eller gor nagot kul dom ar sa roliga! halsa alla dar hemma sa mycke och pussa melwin och simon fran mig,

hon halsar sa mykce tillbaka och langtar att fa komma hem till er!

ta hand om er fina du!

manga kramar E

2011-01-24 @ 06:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0