40 grader varmt

Halla! nu ar vi tillbaka till varmen och mar toppen tjohooooo!
I morse flog vi fran Hanoi dar de varit ratt kallt och regn sa vi har verkligen langtat efter solen, har darfor trostat oss med lite shopping i Hanoi, och speciellt Alex, han ar varre an mig, och jag ar en shoppoholic sa kan ni tanka er hur han ar da?!
Sa roligt nar vi var i Thai med Syrran och dom forra gangen och hon tyckte de va sa roligt att alex ville shoppa och ga runt mer an vi typ hahaah! han ar verkligen rolig, varre an en tjej.
Sa hans vaska blev alltsa ett par kilo tyngre nar vi reste darifran, haha.
Och jag kom darifran med ett par skor, efter letande efter min storlek i hela hanoi, fick jag  tillslut ett par!
Sa nu ar vi fardiga med Vietnam, och sitter just nu pa tag stationen i bangkok,och vantar pa en buss som ska ta oss till Phuket, annu en jobbig bussresa, men va gor de i detta underbara vader, fran Phuket tar vi oss sedan med bat till Phi Phi tjohoooo nu blir de fest!  har kakat min efterlangtade paneng (rod curry) mm, sa nu ar vi tillbaka i gamla rutiner igen, allt ar som forra gangen i thailand, redan tva bogkillar har kollat in Alex och sagt att han har sexig kropp haha, De ar alltsa inte blonda tjejer som gar hem har, Manga thaikillar gillar killar, och speciellt Alex haha.
Vi hors snart igen,

Puss puss


E


Fick bli en bild pa en tjejshoppoholic, fanns ingen kille tyvarr Alex, hmm konstigt HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0