Da var de bara vi tva igen

Efter underbara dagar med underbart sallskap som har varit lika med -stora chang, mojitos, Tarzan leken, olspelet, armhavningar, inte saga ord regler, stoppa kex i munnen och vissla snabbast, Pricka tampong i flaskan, Svepa ol, The frog jumps over the pond leken, solnedgangar, mycke bad, stek, film, och god mat, ar vi nu helt sjalva igen.
Idag akte tjejerna vidare till Kopangang,
Tack for alla underbara dagar med er, alla skratt och fina stunder.
Vi kommer sakna er, ta nu hand om varandra, och njut resten av eran resa.
I sommar ses vi igen och far gora om alla knasiga roliga lekar!
Idag ar jag och alex lite trotta och bakis efter gardagens olspel,
sa idag tankte vi bara ta de lugnt och ga och kolla film och kanske trycka i oss en hamburgare mm!
Fast forst ska jag ga och kopa ett telefonkort, och ringa till olsokemner kontoret eftersom jag fortfarande inte fatt mina pengar darifran, mina pengar ar helt slut nu, sa maste verkligen fa in dom,
sen hoppas jag pa att ha nagra slantar kvar sa jag kan ringa hem till er.
Var lange sen jag fick hora mammas och pappas roster, sa hall er hemma nu snart ringer jag!
Vi hors snart igen och ska lagga ut alla roliga bilder fran dagarna har gor de senare eller i morrn.

Puss kram

P.s Josefin min bastase van fick du min halsning jag skickade till dig fran luften i garkvall? hoppas de:)
















Blev lite sma chang ocksa






Upp i de bla, hoppas ni alla dar hemma fick varan halsning till er<3

Kommentarer
Postat av: josefin

Men älskade älskling! Faaaan vad gullig du är! Jag såg din hälsning på himlen! :) Tänker på dej hela tiden! När jag såg melodifestivalen i lördags tänkte jag på dej, för du älskar ju melodifestivalen! :) Jag tänker som sagt på dej hela tiden! :) Du är bäst!



Fick lite tårar i ögonen när jag läste dom sista raderna i ditt inlägg! Du är bäst! And i loooooove you! Massor med pussar!

2011-03-17 @ 08:37:10
URL: http://josefinmemalinelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0