Phi Phi ILand!

Hej allehop, Just nu ar vi pa Phi Phi och har de fantastikt, har sett och upplevt sa mycke vackert, Phi phi har verkligen helt fantastiska oar har omkring! vi har varit pa Maya Bay dar dom spelade in The Beach och de var sa otroligt fint, synd bara att hela stallet var fullproppat med turister, men gud sa vackert de va, kandes nastan overkligt.
Efter vi gjort lite utflykter och tagit de lugnt ett par dagar, blir jag sa himla glad nar Erika Liljegren skirver till mig pa face att hon ar har!, sa vi mots upp direkt och har sedan dess haft de sa himla roligt, manga buckets har de blivit fast erika sagt varje kvall att hon ska ta de lugnt haha, Stefan som hon reste med hade tre tjej kompisar som skulle hit med, sa tillslut blev vi ett helt gang med gotlannigar, och vi har haft de sa himla roligt!
och dagarna har gatt sa otroligt fort, idag akte Stefan och Erika hem, vilket kanns jatte jatte trakigt, dom andra tre tjejerna ar kvar och ska aka till koh lipe efter phi phi sa dom hinner vi hanga med ett tag till.
Sa roligt nar man traffar sa fina roliga manniskor som dessutom kommer fran samma stalle och som man aldrig har traffat forut,
Tack alla ni for dessa underbara dagar, och Erika och Stefan vi ses i sommar, och far da ha thailands reuniun och prata om alla knappa minnen vi har!














Strandmys med Stefan och Erika


haha roliga hopp kort, jag ser ut som en sumobrottare haha


undrar vem jag ber till?





























Kommentarer
Postat av: Claes

Bra där alex, häll i dig kolhydraterna bara, har kört biceps en timme idag och avslutat med en rejäl proteinshake. Nu växer man igen, med andra ord lillen så får jag ta hand om dig när du kommer hem i fall det kommer elaka killar...:) nu ska jag ut och löpa, ha de bäst!

2011-03-08 @ 19:04:38
Postat av: Claes

Bra där alex, häll i dig kolhydraterna bara, har kört biceps en timme idag och avslutat med en rejäl proteinshake. Nu växer man igen, med andra ord lillen så får jag ta hand om dig när du kommer hem i fall det kommer elaka killar...:) nu ska jag ut och löpa, ha de bäst!

2011-03-08 @ 19:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0