Sista dagen pa Phi Phi

Hej allehop! Idag skulle vi aka och se bambo iland som skulle vara jattefin, men var tyvarr alldelses for dyrt, fast vi forsokte gora som Rudolf, alltsa ingen mat pa baten, for de har vi med oss sjalva, och sen kan vi sta for da far ni ju in fler lediga platser Hhahaha. Nej jag skoja men de kostade 1600  bath per person dit, hojer priserna sa in i norden just nu nar de ar hog sasong har. Men detta ar ett stalle som man kommer komma tillbaka till sa vi far se de nasta gang istallet.
Fast de var i af ratt tur att vi inte akte anda dit for efter nagon timme pa en nara strand som heter long beach borjade de sporegna och aska sa vi fick aka hem redan tva tre tiden.
Vadret ar lite konstigt har pa Phi Phi men vi har for de mesta haft riktigt bra vader.
Just nu har jag och Alex precis varit pa oljemassage de var riktigt skont, men dom knackte alla mina fingrar och tar, de var riktigt obehagligt, och nar jag va liten sa alla vuxna till mig att man inte ska knacka fingrarna for da kan man fa ont i fingrarna nar man blir gammal?!
jaja de aterstar val och se om 70 ar om jag har ont eller inte, haha
Ikvall blir de sista kvallen har, i morrn aker vi till Koh Lipe ska bli underbart med lite lugn och ro och mys.
Sa i kvall tankte vi gora lite roliga lekar med tjejerna.
Far hoppas att jag kommer ihag leken bara, har ju en tendens och gora bort mig pa sant dar, tex nar jag ska beratta historier som Hasse berattat for mig typ tusen ganger, men forra gangen jag skulle beratta den far jag stoppa pa ett smidigt sett och ringa till Hasse och fraga om slutet pa historian Hhaha.
Kan man va sa glomsk nar man bara ar 21 ar?
En annan gang va pa Evelinas 25 ars fest och gick upp pa scenen och skulle beratta om nar hon jobbade pa mat affar i Oslo, och att hon hade sagt till personalen att hon helt plotsligt kande sig sa yr, vilket betyder kat pa norksa haha iaf berattade jag den i historian helt knasomvand sa ingen fattade nagonting, sa claes fick rusa upp pa scenen och ta den en gang till, och ja da fattade alla och borjade skratta.
En kombo om att va dalig pa och forklara saker och ha daligt minne ar ingen bra kombination.
Hahaaha.
Ville ocksa skirva att jag fick hora att Bert och Lena laser min blogg, men att jag ar lite dalig pa att uppdatera haha, ska forsoka bli battre pa de. ahh va jag tycker de ar kul att ni gor de ni ar sa gullliga,
hoppas allt ar bra med er dar hemma, snart skriver jag igen, och ni far garna kommentera och beratta hur ni har de och om erikas pojkar gjort nagra roliga hyss, och hur de gar for stefan och katta och lilltjejen?
vi hors snart igen.
Manga kramar E


Kommentarer
Postat av: Berth & Lena

Hej på er

Hoppas att allt är väl med er.

Det är jättekul att läsa om era äventyr där nere, vi får ha en riktig hemvändarfest med er och Evelina och Claes i sommar.



Sköt om er



Hälsningar Berth & Lena

2011-03-13 @ 07:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0