Ta din gamla cigarette och cykla till Bahamas for fan!!

Idag ar jag jatteglad, for jag har tagit ett bra beslut, Jag ska aldrig mer roka en acklig cigg!
Just nu vantar jag och Alex pa baten som ska ta oss vidare till Lankawi.
Och vi har bestamt att nu ska de va slut pa varat rokande, blir latt ganska mycke nar man reser sa har, solen skiner man dricker chang och roker som fan, men de ar slut med de nu, dessutom gor jag situps varje morgon sa nu ska de bli ordning pa torpet haha!
Ar ocksa glad for att jag antligen far in mina skattepengar efter allt krangel.
Och de betyder alltsa SHOPPING haha.
Sa nu behover vi inte langre oroa oss att pengarna inte ska racka!
Tjooohoo!
De enda som ar lite trakigt idag ar att de sporegnar och kommer formodligen va daligt vader i Lankawi med eftersom de bara ar en timme har i fran.
Men de blir nog battre far vi hoppas.
Nu ser vi framemot lite aventyr i Lankawi, vi kommer aka en linbana som ar sjuhundra meter hog, far se om jag vagar har ju sann hojdskrack! haha
Vi hors snart igen



Blaaaa for cigaretter




Linbanan cool va?
(Hur ska jag vaga? vagar inte ens aka fritt fall?!)


Kram

E


Kommentarer
Postat av: Mamma Anneli

Hej Gumman!

Det var det klokaste jag nånsin hört av dej, hoppas du står för det nu!

Längesen man hört från er, skype har typ rostat!

Snart kommer ni hem !! Det ska bli skönt att få hem er, det är så oroligt i världen!!

Kram Älskade dotter & Alex

Mamma

2011-03-23 @ 18:12:03
Postat av: Anonym

Håller med mor din kämpa på!!!! tänk vad pengar ni kommer spara och vad mycket shopping det kan bli :)



Jag jagade skolbussen igår! Samuel blev inte avsläppt hemma så jag fick kasta mig i bilen och köra efter! stoppade honom vid Själsö. Joel och Simon var hemma sålänge och när jag kom hem stod Joel i köket och höll för näsan och gjorde välling:

-han luktar skit och jag gör välling för jag visste ju inte hur länge du tänkte jaga den där bussen! hahahah han är ju för rolig.

Jag var mest nervös över att S satt på bussen och var rädd och ledsen men han var stencool när han till slut kom av.

Jag berättade för honom atgt han var på väg till Visby då sa han:

Vilken tur att jag har 7kr i fickan då för då kunde jag ju ha köpt en banan!!

Hab det så bra ser fram emot grill och vin till sommaren kram från kusin vitamin!



Din fina syster ska vara barnvakt åt prinsarna på måndagkväll! som dom längtar....

2011-03-24 @ 08:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0