Wonderful Koh Lipe <3

Forlat for dalig uppdatering som vanligt,
men ville bara saga att vi har kommit till paradiset! helt fantastiskt!
kritvit strand kristallklart vatten, och mysiga reagge barer overallt nere vid stranden, kan inte bli battre,
Jag alskar Koh Lipe.
Vi har ocksa dom tre underbara tjejerna med oss har, och ikvall tankte vi ga och se film pa ett jattemysigt stalle dar man ligger ner i skona fatoljer,
har kommer lite bilder fran denna underbara o,
forsoker skriva snart igen men de ar sa forbaskat dyrt och sitta pa internet har, i af om man ar backpacker:)
haha










Utsikt fran mounten resort sa himla fint!






Mys med lite chang (sma chang) haha
ok jag fick blixten i ansiktet, tror inte jag har nagon whitening i min fuktkram, sa de ar nog blixten, eller de AR BLIXTEN hahaa


De fick bli jag med blixten igen haha, men shitt vilken god bbq vi at har, nere pa stranden super mysigt:)

I LOVE REAGGE


Alex och hans enbente van!
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0