Fredagen den 13de

Tjoohoooo jag är på strålande humör, morgonen började med att jag fick hett vatten över mig, för jag hade glömt att sätta på en del från kaffebryggan, men jag skrattade mest åt de när jag föröskte få stopp på den och skrek aj varje gång jag fick en het droppe över mig hahahA. skrattar åt allt idag, konstigt nyss va jag superlåg men de kan tydligen snabbt vända:). Har ju hur mycke kul som helst och se framemot,
och så är de en börda jag bärt på som nu är borta, känner mig som en helt ny människa!!:)
Ikväll blir de lite AW och sen lite god mat på Surfers med Rickard, vi ska planera resan lite, länge sen jag träffade han ska bli superkul:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0