People that gives

Är så trött på alla negativa folk, se framåt och tänk posetivt istället väl?! och vill man nått och brinner för de så ta tag i de, gör nått åt de? förlåt behövde bara få de ur mig..

Har haft en jättemysig helg med lillebror Mlewin. Mamma och Tomas har varit på Ikea så då har jag varit hemma med han, och vi har haft supermysigt, i söndags hade vi Melwin bestämmer allt dag, så de va nog en rolig dag för honom.
 Har också träffat Fina underbara Erika och hennes fina familj, blir lycklig av dom. Så himla underbara barn, vi har hoppat studsmatta och spelat fotboll, och jag som vanligt lär mig aldrig att ta på mig oömma kläder, ramlade 4 ggr och hade jord över hela byxorna:) haha. Samuel berättade att han skaffat sin allra första flickvän, och att han hade skrivit en låt som jag skulle skriva musik till, så här gick den.
Kärlek är den bästa känslan man kan få, om man sumpar den, på och på igen, så kan du få den du vill ha, om du får den så blir man lycklig såklart, men man ska inte bli ledsen om hon säger nej, ta en annan tjej som säger ja, då blir man glad:)
man smälter ju vilken charmör den där Samuel är och vilken fin kille han kommer bli!:)
Han hade också lånat en bok på biblioteket som jag tyckte va väldigt intressant haha..




Jag och alla barn, hahah





Kommentarer
Postat av: Erika

Du är söt du <3 Fina du, sugen på fotbollsmatch snart? hör av dig!!!! Puss

2012-04-18 @ 16:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0