Sista dagen på Friendhs Man!


Dagen började sådär, bestämde mig för att gå på morgonpasset på bodypumpen, men va trött i morse så gick upp alldeles för sent, och jag kom verkligen i sista sek, körde typ på 5 min 140 km/h, hoppas ingen polis läser detta haha.. Men jag hann i af precis, och Niklas (instruktören) sa högt i mikrofonen att jag inte såg vaken ut haha, men de va ja ju knappt, om inte annat blev jag ju de sen iaf, älskar och träna på morgonen så skönt när man väl är uppe, synd att jag ska va så morgontrött, men är ju en riktig nattuggla.
Idag är de sista dagen jag står här nere, skönt men sorligt samtidigt på något sett, men de kommer bli så himla bra i nya butiken, Friendhs är ju både dam och herr tycker jag!
Ikväll efter jobbet ska jag träffa Jossan och Niklas som är hemma en snabb sväng, är så glad för de, tjohoooooo!
så ikäll ska vi grilla och mysa, kommer bli svårt att låta bli ciggen bara, haha men jag har ju faktiskt slutat;) haha..



Jossan och Niklas in action:) haha


Kommentarer
Postat av: Jossan

Fantastisk bild! Ha ha! Fan vad kul o träffas sen! Love ya! Pussss

2012-04-21 @ 15:27:44
URL: http://josefinmemalinelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0