Mysig dag med Mewlin:)

Har varit ledig i dag och haft en supermysig dag, började med en Springtur i morse sen blev de några timmar i solen, lite senare hämtade jag Melwin på dagis gick och fikade och shoppade lite hittade en jättefin bikini:)Sen blev de ett spinningpass och avslutade kvällen med desperate housewifes shitt så spännande de är nu, bara 2 avsnitt kvar! nu ska jag sova, god natt!! Ska försöka va men lite bättre här på bloggen nu:) snart kommer syster hem tjohooooo. Denna bikini köpte jag idag, kan inte sluta älska glitter denna är ju fin och bara ha under en topp:) glitter gör en lycklig har jag hört:)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2248540/images/2012/pic_203729311.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0